az utolsó hónap

2007.11.09. 08:36 - durcka





































Már alig dolgozom.  Egyre több időt vagyok kénytelen itthon, pihenéssel tölteni.  / ez nekem nem megy. nagyon nem.  /
Nem szeretek itthon egyedül lenni,  a fotózás már nem köt le igazán,  a lakás körüli teendőket egyelőre hamar ellátom- már amit férjemuram számomra is engedélyezett -  a nap további része azzal telik, hogy barangolok a neten, és  várom Tamást, hogy hazajöjjön.
A barátokkal is egyre ritkábban csetelek, valahogy sikerült bezárnom a burkot.  / én sem értem, de nem esik rosszul. /
Amikor Füli ébren van, az nagyon jó,  olyankor mesélek neki a kinti világról,  pocakmasszírozok, élvezem a mocorgását.
Az esték egyre nehezebbek, leggyakrabban mozdulni sem tudok, a kényelmes alvópóz felvétele  pedig minimum 5 perces ficánkolással járna, és ha sikerül véghezvinni a lehetetlent, abban a pillanatban fel kell kelnem fürdőszobázni, vagy éppen a két percen belüli szomjanhalás világrekordját döntögetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuli.blog.hu/api/trackback/id/tr36223171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása